7 Maj 2010

Ska man säga om livet? jo datorn har kraschat och det är väl lite random.
3.e veckan som förkyld och jag lever som jag ska.
Har dansuppvisning på söndag klockan 3, men ska träna redan halv tio.
Är lite irriterad med, på en viss person (inte dig dessi), hon/han/den/det går mig på nerverna.
Men det är bara att kämpa på.
Sone ger mig IG i idott med så jag ska gå till rektorn men får inte tag på honom..
Måste få tag på honom. Har verkligen kämpat för mitt MVG och det ligger där, enda som saknas nu är rapporten som skulle varit inne idag, men då min dator kraschat kan jag inte lämna in den.
Han vägrar ta emot den i efterhand då det inte är hans problem att datorn inte fungerar, idiot...
Aja.

Hoppas få tillbaka datorn snart, men ska erkänna att det är himla skönt att inte ha någon dator. :)
(Sitter i skolan nu).

Aja, solen skiner på himlen och livet leker. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0