25 Maj 2010

Knä nummero två skadat.
Dragit mig på en rejäl muskelskada i knät (eventuellt), kan typ inte gå längre. Försökt att hålla minen hela dagen.
Svullet och dant är det. Så yay.
Blir problem att gå med två skadade knän :)
Fixade min systers onda fot med. Lite massage och stretshing på de är alltid bra.
Nu tänker ni: Åh äckligt fötter!
Men nej det är det inte, ALLA har fötter, bara de att jag är jäkla bra på fotmassage och erbjuder mig.

Imorgon blir det att försöka gå till skolan. Ska sminka RYTMUS folket då de ska ha en musikuppvisning. ''Skräck''
Blir sminka dom vid elva, sen så bär det av till praktikens sista dag. :(
Aja, shit happends.
Fick två nya nagellack idag med av min mor. Ett grönt och ett jätte fint blått.
Två av dom nya sommarfärgerna som kommit med ''Depend''.

Nyans: 199 & 195
Säljes nu: 2 för 40kr. Annars kostar dom 25kr styck.
Bara att kila in till mig på Kicks på Linden i Norrköping City så visar jag er alla glada kontrastrika färger!

Blir mycket plugg nu framöver de senaste dagarna. Vet inte var jag ska börja.
Ska på Anställnings intervju snart (1/6), de ska bli spännande.
Sedan så väntar jag på att bli antagen till styrelsen på skolan. Besked på Tisdag, blir ett samtal med Valberedningen, se om dom vill ha mig! Mycket på G. Önska mig lycka till :) 

Ha en skön kväll.!

                                                                                                                       /A.J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0