Lugn

Ibland kan tystnaden säga mer än tusen ord.
Ibland vill orden säga mer än tystnaden.
Men för mig spelar det ingen roll, för vad jag än säger eller gör så får jag inte fram det jag vill.
Är en relativt lugn människa med stora drömmar.
Sitter och kollar på min ring med små diamanter på som mamma gav mig.
Det är typ vitt guld och sex diamanter.
Vist hon fick den av sitt ex, men att ha den på mig ger lugn, då vet jag att hon alltid är med mig.
Den gnistrar i lampans ljus.
Önskar ibland att det var jag som gnistra så.
Vara diamanten i andras ögon, men det är rätt svårt.
Att vara lika vacker som en diamant är näst intill omöjligt.

Jag vet inte, huvudet är bara tomt egentligen.
Sitter o stirrar på ett glas medans jag skriver.
Ser nycklar, ett lås, lock till cam, hörlurar osv. Gem....
Lyssnar på en speciell låt.
Ah jag vet inte.

Dagen har varit bra i alla fall. Ny arbetare på Praktiken med. Hur go som helst. Kom tillbaka efter sin mamma ledighet. :)
Haft det bra idag jag. Blev klar med alla varor så jag gick runt och plockade lite sen så blev jag uttråkad så putsade alla hyllor. Så nu är det rent o fint :) På kräm avdelningen iaf =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0