Hum...

Jo dagen började sis o där och är väl inte bättre nu heller.
Vaknade klockan 6.00 och hade en sprängande huvudvärk.
Åkte därför senare till skolan så började klockan 10 i stället för halv 9.
Knät är väl inte bättre heller så därför blir det ingen dans i morgon som jag ville.
Skulle bli att lära sig dansa House, Newstyle och sen blev det en avslutning med House igen.
Alltså hade jag fått dansa i 270 minuter. Hade varit rena drömmen.
Men vad gör man? Hälsan går först, känner att knät inte hänger med just nu och blir därför kolla på hockey istället och bara ta det lugnt.

Blir en lugn dag idag med, bara vara hemma för jag orkar inte göra nått.
Men får väl se vad som händer senare, skulle festat men nee. ^^
Aja, blir nog bra. Inte långt kvar nu innan jag ska ha fått en tid till ortopeden.
Nästan gått 3 månader nu .
Aja, blir nog bra.
Lämnade precis en tröja till syster. Konstig och se henne ljusare.
Ska väl försöka att bli klar med min samhällsuppgift nu?
Vore väl bra. Klockan är 11.04 så har inte så lång tid kvar även om en timme och femton minuter verkar länge så går det väl fort i guess.

Hum. Aja.

 Puss på dagen. Noooot….


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0