29 April 2010

Otroligt fint väder idag. Solen skiner och fåglarna kvittrar.
Sitter dock inne pga sjukdom fortfarande och är rädd för att alla ska bli arga, men det är inte mitt fel, jag kan inte rå för vad som händer med mig.
Kanske kan dom förstå det.
Ska bara ta det lugnt idag som vanligt och skriva den där samhälls saken och maila iväg den.
Satt och kollade på en film förut på mig och Angelica (mestadels mig) när vi var små.
Så otroligt söta. :)
Måste ju nästan säga att jag va grymt himla söt. =)
Hoppas jag kan få ett sådant fint barn jag när tiden väl är inne. ^^
Haha vadå ego? Men jag lovar, ni skulle tycka jag va söt. :)
Ska även dammsuga mitt rum och göra mig redo för morgondagen, försöka ta mig till matte lektionen i alla fall så jag kan komma någon vart.
Sitter och lyssnar på ''The river'' med ''Good Charlotte'', en uppiggande låt.
Men nu ska jag sätta mig på balkongen och sola lite. :)
Puss påt. <3











Tagen 28/4-2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0